2017. április 17., hétfő

Tavasz

Mostanság eléggé rohanós lett az élet. Így a két aprósággel elég nehezek tudnak lenni a mindennapok.
Amikor Mák alszik, és Klári oviban van akkor kötögetek, emiatt alig van idő a bloggal is foglalkozni...
2017 zoknikötéssel kezdődött. Belezúgtam a csíkokba, úgy gyors egymásutánban készuült 3 pár,



meg egy negyedik is - ez kicsit különc, de ennek azóta sem varrtam el a szálait... 
Szokás szerint zoknifonalból kötöttem, 2 és 2.5 mm-s körkötőtűvel, de nem magic loop-pal, az úgy túl sok nekem... 
Aztán kötöttem egy sapkát Klárinak.
Aztán vettem egy nagy levegőt, és körbehorgoltam az abroszt, amire a keresztszemest 7 vagy 8 évvel ezelőtt varrtam.
Tegnap varrtam egy kör-szoknyát Klárinak.
Szerette az anyagot, és kért egy pörgős szoknyát.
Hát megpróbáltam.
Mivel a minta függőlegesen egyirányú kénytelen voltam két darabban kivágni, amjd összevarrni. A dereka gumizott, két, egyenként 2 cm széles gumi fut benne. Annyira tetszett neki, hogy tegnap este pizsama helyett ebben akart aludni.
Mostanában kendőket kötök, egy készen van, de még nincs blokkolva, egy következő készülőfélben várja a napi pár perceket amikor köthetek hozzá egy-egy keveset.
És mindeközben élvezem a tavaszt.

2 megjegyzés:

aarkus írta...

Érdemes volt várni az új bejegyzésre, nagyon termékeny voltál még így, a picik mellett is, le a kalappal! Nem is tudom, mit dicsérjek - minden szép, de persze (mert Mák nem nagyon látszik az abroszon) Klárika a legszebb! :-)

Annamari írta...

Köszi :)
Hát lehetne jobb meg több is :) de néha még ráadásul lusta is vagyok :)