2016. október 3., hétfő

Október eleje

Úgy egy hete a diófák elkezdtek színt váltani. Eleinte csak hirtelen egészen világoszöldre váltottak,
de tegnapra már egészen sárgák lettek.
Tegnap még meleg volt és napsütés. Már a reggel szép napot ígért,
ezért úgy gondoltuk, jobb kihasználni - ki tudja, lesz-e még alkalom szabadban főzőcskézni az idén (nem én voltam a séf).
Kimentünk a házunkhoz, átjöttek a barátok is, a gyerekek rohangáltak, homokoztak. Közben főtt az ebéd és alkalmam volt kicsit szétnézni a kertben ősz-ügyben.
Aztán Mákot modellkedésre kényszerítettük - rövidnadrágban sapkabemutatót kellett tartania.
Ahhoz képest, hogy menetközben csak tapogatóztam az arányokat illetően (tiltakozott a sapka ellen és tűkkel a munkában nem nagyon mertem próbálgatni a készülő darabot) egészen jó lett.
A fehér rész tetején kezdtem, síkban, ideiglenes kezdéssel. Lustakötéssel haladtam lefele, majd amikor befejeztem fülestől-I-cordostól akkor összevarrtam hátul, aztán kiszedtem a láncszemsort, és körben folytattam felfele. Szeretem ezt a textúrás-színes mintát, de eddig csak zoknikat kötöttem vele - azt viszont sokat.
A natúrszínű fonal Drops Baby Merino, a zöldet Bucika festette pár évvel ezelőtt, az Eve kesztyűm maradéka.
2.5 mm-s tűvel kötöttem.
Egészen gyors projekt volt.
És épp időben készült el, ma már szürke és hideg ősz van.

Nincsenek megjegyzések: