2016. szeptember 12., hétfő

Ovikezdés

Ma megvolt.
Egy szép és hosszú nyári szünet után ma oviba vittem Klárit. Várta - és ha nagyon őszinte akarok lenni én is vártam. Nehéz úgy lenni velük, hogy a kettőnek teljesen más a ritmusa, és más a magam ritmusához nézve is más mindkettőé. Persze, lehet alkalmazkodni hozzájuk, csak akkor sokminden kimarad a mindennapokból. Mióta Mák is helyet változtat ez még nehezebb.
Most takarítással fogok kezdeni amint Mák elalszik.
Azért szép nyarunk volt.
Tegnap, befejezésként elmentünk Szovátára,
aztán végül Parajd
és Bucsin
majd Gyergyói medence is lett belőle.
Ott már igazán ősziesedik a vidék.
Szép volt az út hazafelé, előttünk egy eső lemosta a port.
Jó volt kicsit kint lenni,
az idén talán utoljára belesétálni a Marosba
Vár még kinti program, reméljük feljutunk a Marosvölgybe egy meleg októberi hétvégén.
És hogy igazán vége a nyárnak mi sem bizonyítja jobban, mint hogy kinyíltak a bánsági sáfrányok...

5 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Annamarim együtt érzek, én is vártam az ovi, sulikezdést. Bár nekem nem sokkal könnyebb, most a legnehezebb Vikivel. Mindent rámol, a kismacskákat dobálja, megszökik, kulcsra kell zárni az ajtókat, de persze akkor meg a többiek nem tudnak bejönni az udvarról.
Irtó eleven ez a lány. A járókában meg természetesen visít. Egy valami köti le: fürtszámra tömi a szőlőt. Na addig ül. :D

Annamari írta...

Vikikém, tudom milyenek az ilyen gyerekkel a hétköznapok. Annyit mondhatok, hogy kitartást. Ő mindig ilyen lesz, de ha kicsit nagyobb akkor már nem kell minden lépését vigyázni :D

aarkus írta...

Azok a gödröcskék a leányka arcán! És a kicsi is milyen nagy már!

MrsYarnart írta...

ovis nagylány :) észre sem vesszük, és itt az iskola :D a kismáknak meg az ovi :) az idén nem jártunk Erdélyben, fájt is egy kicsit a szívem, amikor a képeket nézegettem :(

Annamari írta...

Nőnek, túl gyorsan. Már a kicsi is nagy lett... :(
Még jöhettek idén is, ősszel is lehet jókat túrázni :)