2016. szeptember 5., hétfő

Folyamatban

A pónimánia folytatásaként elkezdtem a kardigánt. Többször is, de erről majd a végén.
A fonalat Klárika választotta, én Karismából akartam kötni neki, de ő a vastagabb és világosabb Trachtenwolle-ra szavazott. Szerintem nem fog találni a pónisgombokkal de ez majd kiderül.

Megpróbálom fiatalasra venni a szabást, és kapucnit is szeretnék kötni neki, szóval bármi is lehet még belőle.
És kötöttem két picike próbakötést is.

A kék csavaros férjnek lesz pulcsi, ha a család többi tagja is hozzájárul a megkötéséhez, a színes pedig sapka lesz Máknak, de úgy vélem, a 3-as tű vastag ennek a fonalnak, majd megpróbálom 2.5 mm-ssel is.
És egyre jobban ősziesedik az idő, én meg egyre jobban várom, hogy olyan őszünk legyen mint ezen a páréves fotón: 

2 megjegyzés:

aarkus írta...

Szuper tervek, kíváncsian várom, mi lesz a vége!

Annamari írta...

Én is :) de ma megkezdődött az ovi és nagy csend van. Talán idő is lesz kötögetni :)