2016. augusztus 31., szerda

Szivárványos

Nem az ég.
És ráadásul mindenféle szimbolisztika nélkül szivárványos.
Az van, hogy Klárika beleszerelmesedett a pónikba, azok közül is Rainbow Dash-ba.
És mit csinál ilyenkor az anya? Hát szerez egyet, s ha nem talál megfelelőt akkor készít.
Ez történt nálunk is. Azt nem mondom, hogy a saját horgolmányom tökéletes (kicsit kutyafejű...), de legalább elég puha ahhoz, hogy hálótárs legyen belőle.
Nehéz volt. Több mint két hétig dolgoztam rajta - bár lehet, hogy munkaórákban nem volt rengeteg, csak ugye alig alig tudok időt lopni fonalakra ameddig tart a nyári szünet. És nálunk szeptember 12-ig tart.
A póniról röviden: Alize Happy Baby-ből készült, 3 mm-s horgolótűvel.
Rengeteg darabja van, de érdekes módon amitől tartottam - a szárnyak - aránylag könnyen mentek.
Na de az összevarrás. És a sörény. És a farok. És a szemek... ezek mind-mind nagyon megdolgoztattak.
A sörény-farok felpakolása vagy 3 napig tartott. A minta szerint valamilyen makramé-csomóval készített zsinór kellett volna, de az nem ment. Nem hímzőfonalból. Hát kerestem valamilyen más módot rá. De így sem ment gyorsan.
A szemek is megdolgoztattak. Az eredeti mintában filcből készül, ráhímezve a színeket. Én elmentem a környék egyetlen hobbiboltjába, aholis mindenféle színű filcet vehettem volna, kivéve fehéret. Hát maradt a horgolás. Kipróbáltam pár horgolt szemet de nem tetszettek, hát mérgemben saját kútfőből horgoltam egyet.
Így készült hát ez a kicsit ronda, de annál nagyobb szeretetnek örvendő Rainbow Dash.
Már fagyizni is vittük.
Meg úgy általában mindenhova.
Póni-folytatásként egyrészt az van, hogy Klárika kért egy Applajack-et is, de még nem vitt rá a lélek, hogy belevágjak. Másrészt pedig vettem pónisgombokat és arra gondoltam, hogy kötök egy kardigánt neki. El is kezdtem, de valahogy nem megy most a pamutfonallal kötés.
Talán az teszi, hogy mostanában néztem pár podcastot ahol gyapjúból kötöttek csodákat, talán az ősz-érzés - nem tudom, de valahogy nem megy a pamutkardi. Zavarja a kezem a rugalmatlan fonal, és kívánom a gyapjú tapintását érezni. Úgyhogy esélyes, hogy a kardi valamilyen gyapjasfonalból készül, bármennyire is nem télre szánom, hanem a meleg, napsütéses őszi napokra.

Nincsenek megjegyzések: