2013. december 15., vasárnap

Sötét

Napok óta sötét van. Nem csak az időjárás okozza, hanem a politikum is, az egyetlen jó, hogy a Verespatakot tönkretevő törvény nem ment át a parlementen, cserébe átment egyéb - igen, a politikusok nyíltan felvállalták, hogy lopnak és csalnak. Életbeléptetve ez még nincs, előreláthatólag nem is lesz, viszont nagyon jó vádirat ez őket illetően.
A palagáz-fejlemények viszont nem tetszenek, aki segíteni szeretne a Pungesti-ieknek az vegye fel velem a kapcsolatot és megmondom, hol és hogyan tehetik meg, és köszönöm. (a riport végignézéséhez a jobboldalt fent levő kis képekre kattintva lehet előremenni.)
Én pedig fonalaztam. Mindennap legalább éjjel 1-ig - ha aludni úgysem tudok legalább hasznosan töltsem az ébrenlétet.
Először is készen van a kesztyűm.
Kényelmes, ez lesz az idei tél kedvence szerintem.
Kicsit számolgatós volt mivel menet közben kellett megoldanom a problémákat, de megérte.
Azt nem mondom, hogy menet közben terveztem, mert elég rendes elképzelésem volt róla, de a matek időnként nagyon előjött.
A fonal zoknifonal - mi más? most ez a kedvenc fonalvastagság. Meg a 2.5 mm-s tű.
És horgoltam is. Elif cicapárnája annyira megtetszett, Klárika meg annyira megmacskásodott, hogy eldöntöttem, Karácsonyra kap egyet:
Kb egy hét alatt meglett. Sokféle fonal van benne, de mind Catania-vastagságúak.
Ákábelhez képest nagyságrendekkel jobb lett. Kezdem érteni a horgolást.
Az arcának a színe nagyon tetszik nekem, olyan kellemes vajszínű, szerencsére van még belőle picit több mint 450 gramm. Az elég lesz egy magamméretű valamire. Amikor majd időm lesz.
És a horgolás után visszatértem a 2.5 mm-s tűkhöz meg zoknifonalhoz.
Annyira tetszik a színes színvilága és a minősége is. Természetesen Broken seed stitch. "A" zokni.
(És vettem egy 80% gyapjú-20% alpaka pulcsit. Új, de ronda - kár az anyagért ami benne van. Én viszont beleképzeltem pl egy Pisara-t.)

1 megjegyzés:

Zsoofi írta...

Ez a cicapárna nekem is nagyon tetszett, már el is kezdtem keresni hozzá az anyagokat, de aztán leállítottam magam, mert nálunk már annyi plüssjószág van (és mindet ajándékba kaptuk, legtöbbet anyósomtól), hogy ez hiába párna, nem állat, mégsincs már helye. (És ez nekem kicsit rosszul is esik, mert szerettem volna én csinálni a gyerekeknek ilyeneket, de teljesen fölösleges. Mondom, teli van plüssökkel a lakás, és csináltam már azért én is, de nem értékelte Gazsika. Kicsi még, tudom, de akkor is. Hogy akkor meg minek...)
Azért nyáron, amikor nagyon akarok valamit csinálni, de a pulóverekre még nem áll rá a kezem, lehet, hogy mégis megcsinálom.
Nagyon jók lettek a színei! Klárika biztos rögtön rá fog feküdni! Nekem van egy horgolt teknős párnám, amit a mamám csinált, nagyon szeretem, őrzöm, mint egy kincset. Pedig rossz otthonkákból csinálta. Gondolhatod, milyen a tapintása... :)