2013. június 26., szerda

Alvásilag

változott az életünk, mondhatnám úgy is, hogy javult.
Most is alszik a kisasszony (igaz, reggel 8:45-től voltunk kint szinte 1-ig).
Főztem levest is és moldvai fasírtot is sütöttem, lehet visszatérünk a kétfogásos ebédekhez végre.
Este is úgy alszik már, hogy éjjel 2-ig nem ébred meg általában (sőt, van, hogy 5-ig) és ez megint jó, mert ugye az a kötőidőm.
Ami nem változott, az a reggeli ébredés időpontja. Van amikor ez 5 óra. Igen, hajnalban. Na az nagyon izgi tud lenni. A legizgibb az, hogy ezt rendszeresen hétvégén produkálja.
Olyankor már 7 körül indul a játszótérre (apával, juhé!).
De általában 6-7 között ébred. És ez már az elviselhető kategória. A mai meg a mennyorszég, 7:26-ig.
Egy nap egy néni megkérdezte tőlem, miért költöm olyan korán a gyermeket, hogy 8 körül már kint vagyunk, teljes játszótéri szerelésben. Mondtam, hogy inkább tőle kérdezze meg miért költi olyan korán az anyját...
Ezalatt felébredt. Ezt úgy jelzi, hogy kiszól: "bbaaaa".
Különben meg egész nap mond, csak épp azt nem értem, hogy mit.
Megyünk játszani.

6 megjegyzés:

Dominika írta...

De cuki!

böpörö írta...

:))))))))))))))))))))))))))))

böpörö írta...

... egyébként Janka is szokott ugyanebben a pózban aludni, ezek szerint kényelmes lehet:)
és ugyanilyen kezes-lábasban.

fenci írta...

Mondtam én, hogy kitartás, kialakul ez! Annyi minden bezavarhat az alvásba fogak, fejlődési ugrás, stb. csak hát van egy pont, amikor úgy érzed annyira fáradt vagy.... és fontos, hogy tudd lesz ez jobb is!!

Annamari írta...

Én is kipróbáltam ezt az alvópózt, de nekem nem jött be :)
és tényleg alakul, csak az embert elkeseríti a sok nemalvás és feketébbnek látja a dolgokat, mint amilyenek valójában.

Paat írta...

Az ám a kihívás:-) 5-7ig festeni, gyurmázni, mesélni, vonatozni...hogy apa alhasson. De akkor elégedetten visszafeküdni!:-) Nagyfiammal 2 évig csináltam. Aztán elfogadta, hogy a 6-os harangszó előtt nem jöhet ki... Kitartás!