2012. szeptember 18., kedd

Fonós

Most már rajtam is erőt vett a fonási láz. Végre elkezdtem - mert még mindig a kezdésnél tartok, akkor is ha tavaly volt egy próbálkozásom. Annyi, hogy az elméleti alapdolgokat nem felejtettem el.
Tavaly Dabason rontott meg Bucika, Zsu és Paribanu, csak aztán a kötéssel együtt ezt is abbahagyatta velem a szédelgés. De most valahogy kényszert éreztem fonni. Talán a szivárványos Buci-gyapjú tette ezt velem
- bármi legyen az ok, előszedtem az orsót és tegnap este elkezdtem pörgetni.Előtte hosszában kettészedtem a rovingot - így tanítottak a lányok, hogy ha kb. egyforma színeket akarok összecérnázni.
Még akkor rájöttem, hogy talán jobb lett volna még egy kicsit gyakorolni a fehérrel, de már mindegy volt. Ez sikeredett tegnap este:
Ma folytattam, talán két órát fontam - nyilván több adagban - és azt kell mondjam, jól haladtam.
Mennyiségileg. Mert még mindig artyarn-t termelek.
Közben varrtam a terítőmet is, az látszik az orsó alatt, abból már nincs olyan sok.

2 megjegyzés:

zazálea írta...

mindkettő gyönyörű,mindkettő és gyönyörű

paribanu írta...

Gyönyörű...Ha lesz erőd, érkezésed...fonjál,mert gyógyíthat...