2010. december 19., vasárnap

Azt is mondhatnám,

ha ilyen a tél, akkor talán még szeretem is egy kicsit.
Ma kimentünk egyet sétálni, és annyira jólesett, hogy eldöntöttem, hideg ide vagy oda, gyakrabban fogok kijárni. 
A városszéli erdő fele vettük utunkat, eleinte sok-sok emberi nyomot láttunk,
aztán, ahogy egyre távolodtunk, elmaradoztak. A hó is egyre nagyobb lett, és visszafordulva már csak a saját nyomaink friss csapását láttuk, senki sem gyalogolt ilyen messzire, és jó volt a csend és a nyugalom.
Olyan volt minden, mint egy hósivatag, kelet fele fordulva alig lehetett meglátni a horizontot.
Viszont, ahova a nap odasütött, ott minden csillogott és legszebb színét mutatta.
 
Az erdőben délben már igen hosszúra nyúltak az árnyékok, hiába, a legrövidebb nappalok ideje ez a mostani.
S ha már ilyen jól alakultak a dolgok (napsütés, séta, hó), elvittem magammal a már készen álló félpár Eve kesztyűmet:
 
Nagyon tetszik. Alig várom, hogy a másik félpár is készen legyen!
A minta szerint gyöngyöket kellett volna belekössek, de miután agyoncsavarintott vonalas a kesztyű, és színátmenetes a csodaszép fonal, úgy gondoltam, kihagyom, és most úgy gondolom, helyesen döntöttem.
Rendeltetésszerű használat közben ilyen:
A délután hátralevő részében pedig kötök. Olyan jól ellágyultam kint, hogy jólesik a meleg itthon. Talán egy fűszeres forralt bort is beiktatunk este? Hm...
Usually i do not like winter, but if it is sunny like today, i guess i can even enjoy it.
Today we took a walk in the forest near the city, it was really delectable. And, as it was so fine today, i took my half pair of Eve-gloves to take photos of it.

7 megjegyzés:

gromine írta...

Csodálatos szép fotók:)

Délka írta...

A Hidegvölgy felé sétáltatok?
Szép lett a kesztyűd:)

nöné írta...

Eszméletlenül jó lett a kesztyű! Na és a fotók is csodásak! Egészségedre a fincsi borocskát:o)

Csilla írta...

Nagyon csúcs ez a kesztyű. Képen én is imádom a telet, meg az első hút ha szülinapomkor hullik le és aztán még imádnám a havat karácsonykor meg szilveszterkor de idén nem fog összejönni (legutóbb 2005 karácsonya volt fehér), holnapra már esőt mond, és egész hétre tovább.

Mánya írta...

Gyönyörű fotók és mesés a kesztyűd!!! Rendeltetésszerű használat közben is csodás :)
Szép a tél, ha fehér és a nap is kisütöget. Pár (jópár) évvel ezelőtt milyen jó volt a -20 fokban korcsolyázni, szánkózni menni...

Ilona írta...

Nagyon szépeket fotóztál, a kesztyűd pedig csodaszép.

Annamari írta...

Köszi :o)
Igen, Adél, de elmentünk Bodonig, majdnem.
A régi telekre én is szívesen emlékezem, amikor a lábunkon megfagyott a nadrág, de nem törődtünk vele, nem féltünk az eleséstől, lehetett korcsoláyzni, szánkózni, és időnként az iskolát is bezárták... akkor sokkal jobban szerettem a mínuszokat, mint most.